czwartek, 20 stycznia 2011

Papierowa wiklina

Przeglądając blogi i podziwiając prezentowane tam prace, często mam myśl: Ja też tak chcę :) Podobnie było z papierową wikliną. I przyznać chcę, że to wciąga :) Paluszki tylko bolą od skręcania rurek, ale efekt kompensuje te niedogodności. Pierwsze prace były lekko koślawe, ale powoli dochodzę do mistrzostwa ;)

Pomysły powstają, internet inspiruje, tak więc powstała podstawka na przybory pisarskie...





Obok w tle przewijają się pieniążki - to w ramach projektu promowanego przez film "Sekret" :) Hehehe... Mam nawet takie papierowe pieniążki w portfelu :)

Ale powróćmy do motywu głównego - papierowej wikliny. Robiłam osłonki na kwiatki - nie przetrwały przeprowadzki... Robiłam koszyczki na drobiazgi i tak się spodobały one mojej siostrze, że aż poprosiła mnie o zrobienie kilku na łazienkowe gadżety... Tak więc powstał taki komplet...


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver