sobota, 29 stycznia 2011

Weekend

Wstając dzisiaj miałam postanowienie wykorzystania światła dziennego do robienia zdjęć. Pogoda trochę popsuła mi plany, bo na dworze pojawiła się mgła. Zaopatrzyłam się więc w moją poręczną lampkę i zaczęłam działać. Efekty widoczne poniżej :)


11/18 - Korale ceramiczne, koraliki szklane oponki, przekładka posrebrzana, elementy posrebrzane




11/19 - Kryształki plastikowe, koraliki pozłacane, elementy pozłacane




11/20 - Kryształki plastikowe, koraliki szklane oponki, kryszłałki Swarovsky'ego, elementy pozłacane

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver