wtorek, 25 stycznia 2011

Prace dalsze

Dziś chciałam pokazać moje nowości świeżo wyprodukowane. Ustaliłam sobie też porządek prac robótkowych, by nie wpaść w słomiany zapał... Tak więc miesiąc styczeń i luty to miesiąc biżuteryjny :)

Tak więc wspomniane wcześniej nowości :)

11/ 14 - Kryształy szklane, kryształki Swarovsky'ego, elementy posrebrzane








11/15 - Korale plastikowe, koraliki Swarovsky'ego, przekładka posrebrzana, elementy posrebrzane

 


Wciąż poszukuję tła i odpowiedniej lampy oświetleniowej do robienia zdjęć. Mam roboczy namiot bezcieniowy, ale nie sprawdza się tak jak chciałam. No cóż... Poszukiwania wciąż trwają :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver